PLAN DNIA
ROZKŁAD DNIA
W GRUPACH MŁODSZYCH (3/4-latki)
6.30 – 8.00 schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zajęcia wpływające na rozwój sfery intelektualno-poznawczej, praca indywidualna z dzieckiem lub zespołem o charakterze obserwacyjnym, wspierającym, wychowawczym
8.00 – 13.00 REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ
8.00 – 8.20 zabawy organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy ruchowe ze śpiewem, ćw. poranne, zabawy dydaktyczne, logopedyczne)
8.20 – 8.30 czynności samoobsługowe, kształtowanie nawyków higienicznych, przygotowanie do śniadania
8.30 - 9.00 śniadanie- nabywanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków
9.00 – 9.40 zajęcia dydaktyczne wynikające z przyjętego planu pracy, realizowanego w oparciu o podstawę programową
9.40 – 9.50 II śniadanie- promowanie zdrowego odżywiania
9.50– 10.15 zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
10.15 – 11.30 zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki
11.30 – 12.00 obiad- nabywanie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, wyrabianie nawyków higieniczno- kulturalnych związanych
z zachowaniem przy stole
12.00 – 12.15 czynności higieniczne- mycie zębów
12.15 – 13.00 słuchanie bajek, leżakowanie
13.00 – 14.00 leżakowanie
14.00 – 14.10 czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.10 – 14.30 podwieczorek
14.30 – 15.30 zabawy w kącikach tematycznych, zabawy ogólnorozwojowe (konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne itp.),zabawy i gry
dydaktyczne, swobodne działania twórcze- rozwijające umiejętności manualne dzieci- indywidualnie lub zespołowo, realizacja programów
autorskich, prace porządkowe, pobyt na świeżym powietrzu
15.30- 16.30 dyżur jednej grupy, zabawy dowolne
ZAJĘCIA Z RELIGII W PRZEDSZKOLU ORGANIZOWANE SĄ NA ŻYCZENIE RODZICÓW WYRAŻONE W FORMIE OŚWIADCZENIA.
DEKLARACJA UCZĘSZCZANIA DZIECKA NA ZAJĘCIA RELIGII.pdf (240,35KB)
ROZKŁAD DNIA
W GRUPACH STARSZYCH (5/6-latki)
6.30 – 8.00 schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zajęcia wpływające na rozwój sfery intelektualno-poznawczej, praca indywidualna z dzieckiem lub zespołem o charakterze obserwacyjnym, wspierającym, wychowawczym
8.00 – 13.00 REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ
8.00 – 8.20 zabawy organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela (zabawy ruchowe ze śpiewem, ćw. poranne, zabawy dydaktyczne, logopedyczne)
8.20 – 8.30 czynności samoobsługowe, kształtowanie nawyków higienicznych, przygotowanie do śniadania
8.30 - 9.00 śniadanie- nabywanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków
9.00 – 10.00 zajęcia dydaktyczne wynikające z przyjętego planu pracy, realizowanego w oparciu o podstawę programową
10.00 – 10.10 II śniadanie- promowanie zdrowego odżywiania
10.10 – 10.30 zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
10.30 – 11.30 zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki
11.30 – 12.00 obiad- nabywanie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, wyrabianie nawyków higieniczno- kulturalnych związanych
z zachowaniem przy stole
12.00 – 12.15 czynności higieniczne- mycie zębów
12.15 – 13.00 słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy utrwalające treści z zajęć dydaktycznych, praca indywidualna, zabawy swobodne
13.00 – 14.00 zabawy z inicjatywy dzieci, działalność plastyczno-konstrukcyjna, zabawy ruchowe
14.00 – 14.10 czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.10 – 14.30 podwieczorek
14.30 – 15.30 zabawy w kącikach tematycznych, zabawy ogólnorozwojowe (konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne itp.), zabawy i gry
dydaktyczne, swobodne działania twórcze- rozwijające umiejętności manualne dzieci- indywidualnie lub zespołowo, realizacja programów
autorskich, prace porządkowe, pobyt na świeżym powietrzu
15.30- 16.30 dyżur jednej grupy, zabawy dowolne
ZAJĘCIA Z RELIGII W PRZEDSZKOLU ORGANIZOWANE SĄ NA ŻYCZENIE RODZICÓW WYRAŻONE W FORMIE OŚWIADCZENIA.
DEKLARACJA UCZĘSZCZANIA DZIECKA NA ZAJĘCIA RELIGII.pdf (240,35KB)